Dagje opening, dagje Almere!

My loves,

Op woensdag 12 december is er een nieuwe vestiging van Primark in Almere geopend. Ik moest hier uiteraard bij zijn, zowel voor jullie als voor mezelf! Dit is de eerste keer dat ik naar een opening van een winkel ben geweest. Oh yeah, deze kan ik wegstrepen van mijn bucketlist niet dat ik toen in gedachten had dat ik bij een Primark opening zou zijn, maar een opening is een opening, right? 😀

Alarm ging om 9.00 uur s’ochtends af, want ik had ‘lekker’ vroeg afgesproken met mijn vriendin. Nadat ik zag dat ik nog maar 30 minuten had om aan te kleden schoot ik uit bed. Ik kon het niet maken om te laat te komen, she would kill me! She is my friend, and I am scared of her… -HELP- 

As I was telling, ik was net uit bed gestapt en keek al naar possible outfits. ‘Wat trek je aan naar een opening?’ dacht ik. LOL, as if I was going to a Chanel store (die stond eigenlijk op mijn bucketlist). ‘Functioneel it is!’ dus ging ik voor mijn goedzittende jeans, warme trui en mijn herfstjas. Dit is een outfit wat super makkelijk is als je van plan bent om kleding te passen tijdens het shoppen. My layback-outfit. 

Zo, nu jullie op de hoogte zijn van het allerbelangrijkste kan ik wel beginnen met mijn shop-ervaring in Almere. -haha- 

Na een heerlijke kopje koffie at Julia’s waren Serah and I in de trein richting Almere. Aangekomen in Almere was het uberdruk op het pleintje. Superveel mensen waren erop afgekomen, mensen stonden al in de rij en het was nog geeneens 11.00 uur! Om 11.00 uur zou Primark zijn deuren openen. Flashlights, camera’s it was o so glamourisch. -NOT really- Er was een DJ op het plein, paar fotografen, Grazia deelde tijdschriften uit, gemeente Almere deelde coupons uit, Zeeman liep met een grote gele matroos-looking knuffel-ish rond en deelde reclamefolders uit (really Zeeman? reclamefolders?) dus het viel hartstikke mee. 

Serah and I besloten om eerst rustig naar de H&M te gaan want die is op 12 december in de winkel begonnen met sale. Dus, om alle drukte en chaos te vermijden zijn wij rustig naar de H&M geweest. Nadat Serah & I daar een jurkje scoorde zijn we terug gegaan naar de Primark. Daar aangekomen zagen we dat het echt gewoon nog steeds druk was, mensen begonnen naar binnen te lopen dus besloten Serah and I de rij maar te joinen.. We wanna go in, sooner or later, in this case rather sooner then later:P

Terwijl we in de rij stonden gaf Grazia ons twee magazines, eentje was een regulier tijdschrift en een was een budget-magazine. Supaaaa, want free magazines are always welcome my love! En deze kwamen goed van pas om onze gezichten mee af te schermen van de cameraman die daar rondliep tot onze ergernis -hihi-

U would think I would love the camera, right? 😛

Eenmaal binnen werden we verwelkomt met -iloveprimark-snoepjes, lief he. Maar de winkel leek wel Beverwijk op een drukke zondag. Zoveel mensen, moeders met kinderwagens, kinderen die aan het huilen waren, it was tuff people! This was not just a regulair shop-day, haha, no I am kidding. Ondanks de drukte viel het hartstikke mee met shoppen. De winkel is niet zo groot als de vestiging in Rotterdam maar niet kleiner dan die van Zaandam. Je hebt de vrouwen-afdeling beneden, daar vind je kleding, sjaals, schoenen, tassen, accessoires en meer. Boven is de heren-afdeling, de home-afdeling, de kinder-afdeling (wat zulke snoezige kleding heeft, voor alle mama’s heb ik snel een paar foto’s gesnapt) en is er een speelgoed gedeelte wat ik nog niet eerder heb gezien bij andere vestigingen.

Na ongeveer een anderhalf uurtje waren Serah and I alweer uit de Pri. Nogal snel want normaliter ben ik zo verdwaald in alle kleding, shoes, en alles wat ik tegen kom gun ik aandacht maar ditmaal niet. In principe was er niets nieuws in de winkel. Ik wilde heel graag mijn boots halen, en die heb ik gelukkig gevonden! Nog een leuk feitje is dat ik maar 48 euro heb uitgegeven!  

Na de Primark ben ik nog langs NewYorker geweest wat mij zeer teleurstelde. Zag niets leuks hangen, en er was nog geen sale dus dat viel tegen. H&M daarentegen zag ik wel leuke kleurige kledingstukken hangen, en daar was de sale wel begonnen. In Almere heb je twee H&M’s en dat is altijd leuk om te checken. Zara heb ik bewust vermeden omdat ik daar pas bij de sale langs wil. Waarom onnodig mezelf kwellen? Mango ben ik ook geweest maar ook geen sale en daarnaast hing er meer party outfits dan basic clothing. Dus dat was ook snel gepiept. All met all, ik was content met alles wat ik gehaald had en vond het een geslaagd dagje Almere. Goed gezelschap helpt natuurlijk altijd, as long as you are having fun it is all good. Al kom je met niets thuis:P Ik neem dat laatste terug, dat is nooit leuk.. 

Anywayssss, 

Shoppen in Almere is hartstikke leuk om te doen met je hubbie of met een vriendin. Het is er lekker rustig, goede winkels (de grote winkelketens zijn er sowieso) en lunchen kan bij Mockamore met goede koffie.

Hope you loved my review, leave a comment below! 

With love,

MirysloveAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Voor alle mama’s opgelet, en vooral als je een meisje hebt.. Ik kwam dit tegen en vond het uberschattig en zeker een fototje waard! A must for every princess girl out there!

Afbeelding

 

En dan nu de home-afdeling!

Afbeelding

 

Tot slot nog kort the goodies die ik ontvangen heb terwijl ik aan het wachten was buiten! Van de gemeente Almere kreeg ik behalve coupons met korting ook een lipglosje die je aan je sleutels kunt hangen, cute right!

Afbeelding

8 thoughts on “Dagje opening, dagje Almere!

  1. Omg!!!! Maar 48 euro uitgegeven ???
    Je verdient een pluim!!!! Geweldig omschreven 🙂 alsof ik er fysiek bij ben geweest !!!!!!!!!!!!
    En super leuke foto’s !!!!

  2. Dearest Miry,

    I love your blog!! Wat grappig dat daar zoveel mensen stonden te wachten. Ik ben één keer wezen shoppen in Almere en dat vond ik toen wel leuk! Dankzij jou weet ik nu dat ze daar ook een Primark hebben! So thanks for the review!!

    1. LuLu,

      Thank you so much! and you are absolutely welcome dear. Behalve de winkels is het ook leuk om eens de markt the bezoeken, daar zitten ook leuke dingetjes tussen.. xx

      Miryslove

  3. ”En deze kwamen goed van pas om onze gezichten mee af te schermen van de cameraman die daar rondliep tot onze ergernis”

    Hahaha, LOL; die gast bleef ons maar achter volgen. Maar ja, can you blame him, we’re tooooo gorgeous!

    Leuk artikel honey, de foto’s zijn goed gelukt (ondanks alle drukte en irritante medewerkers :hihi: )
    Keep up the good work!

    XOXO -You know you love me 😉

    1. Hahaha! Aint u the sweetest he Serah!

      Dames, er was een medewerkster die naar mij toe kwam en mij vertelde dat ik geen foto’s mocht maken in de winkel.. Nou, ze moet dit artikel eens lezen -haha- Feeling like a real badass (coolfacewithsunglasseson) zegmazegma.

      Bedankt Serah, I know you love me. 😉

      Xx

      Miryslove

Leave a comment